fredag 15 juni 2018

Bokhandlarna svarar: Siljas & Yvonnes sommarpockettips!




”Problemet med får och getter”
Underbar, brittisk, charmig och lite filosofisk bok.
”Ditt liv och mitt”
En stark roman om familjehemligheter, skuld och hämnd.
”Värd att döda”
En underhållande spänningsroman med många oväntade vändningar. Vem är förävare? Vem är offer?
”Stora stygga vargen”
Obehagligt spännande tysk kriminalare!

// Yvonne, Akademibokhandeln Helsingborg City



Fyra fantastiska pocketar för oss som gillar riktigt bra berättelser!
Det här är en kvartett av gripande, ibland hjärtskärande och framförallt oförglömliga relationsskildringar. Oavsett om du väljer att följa gorillan Sally i ”Mördarens apa” eller någon av de andra karaktärerna så lovar jag att du får en riktigt bra läsupplevelse.
(En del av dem kräver näsduk.)



Fyra fantastiska biografier!
Ibland önskar jag att jag kunnat backa och ha vissa böcker olästa, bara för att få lov att ha dem framför mig. De här är några av dem. Vill du läsa och ta del av någon annans livshistoria så är det här ett litet urval av alla de biografier som tar dig med på hisnande och känslosamma resor. 



(Håll utkik - i september kommer ”Ett jävla solsken: en biografi om Ester Blenda Nordström” av Fatima Bremmer i storpocket. Skaffa den, läs och njut.)

Glad sommarläsning // Silja, Akademibokhandeln Helsingborg City

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar