måndag 29 juni 2015

The perks of being a bokbloggare (tack Katarina och Samantha!)

Vilken nyfikenhet när ett sådant här brev väntar på en när man kommer till jobbet:


Och vilken jublande glädje när innehållet är detta! OMG! OMG! OMG! Som kidsen säger.







Hur har det här gått till undrar ni nu? Jo, det ska jag tala om! Urgulliga Katarina Bivald ("Läsarna i Broken Wheel rekommenderar") har läst mitt stalker-inlägg om Samantha Ellis (we were separated at birth och allt det där...) och fixat mig ett signerat exemplar!!! Vad det kommer att pryda sin plats i min bokhylla. Och hur fin är inte den engelska utgåvan? Som en riktigt älskad och tummad gammal kamrat.

Katarina... du har numera en evigt tacksam vän i mig. Miljoners tack! Hurra, hurra, jag har världens bästa jobb!

Och vad jag tyckte om boken då? Recension imorgon.

Susanna Mattsson
Killbergs Bokhandel Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar