tisdag 23 september 2014

Årets middagsdate

Middag med Rachman.

Jag tror inte att jag en enda gång sedan jag flyttat till Skåne haft möjlighet att gå på Bokmässan. Och inte skulle det bli av den här gången heller (både yogaklass och schemalagd arbetstid i butiken talade sitt tydliga språk mot en tripp till min gamla goa hemstad). Men så kom Weyler förlag och dinglade med en middag med Tom Rachman framför näsan på mig! Ja, ni läste rätt.

En. Middag. Med. Tom. Rachman. Ok, nu har jag ju förstått ryktesvägen att det inte bara blir jag och Tompa på den här dejten. Men jag menar oooooiiiiihhhhhh!

Behöver jag säga att vikarier är fixade. Imorgon kväll är det jag som sitter och tindrar med ögonen och inte kan få ner en bit.

Dessutom hinner jag med bokinfodag i Gothia Towers och en sväng på mässan på torsdag.

Såhär tyckte jag om Tom Rachmans "De imperfekta". Vad jag tyckte om "Stora makters uppgång och fall" får ni veta snart. Liksom hur jag hade det med Tom.

Susanna Mattsson
Killbergs Bokhandel Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar