onsdag 10 april 2013

En förtrollad värld


Vi lever i en värld med högt tempo, vi stressar och jagar efter framgång och lycka. Runt oss finns en enastående natur och ett otroligt djurliv som vi så ofta glömmer bort.

Jag har alltid älskat Allt som har med naturen att göra (med undantag för ormar), men inte förrän de sista åren har jag verkligen tagit mig tid att titta/lyssna på naturen och djuren runt omkring mig. Kanske har med åldern att göra, vad vet jag.

Denna bok innehåller allt i naturen, söta grodor, vackra orkidéer, mäktiga rovfåglar osv. Att vara natur- eller djurfotograf måste vara fantastiskt, kan bara tänka mig vilken adrenalinkick varje gång de knäpper den perfekta bilden. Tror att jag vill bli det i mitt nästa liv. Men till dess så fortsätter jag bläddra i denna imponerande bok och lär mig lite nytt om vår ljuvliga värld vi lever i.

Veronica Wästergård
Bokia Killbergs Växjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar