måndag 14 maj 2012

Magnus Hedman till Helsingborgsbutiken!

foto: Rickard Eriksson

"Jag vet nu att jag inte är den ende idrottaren som ställdes alldeles rådvill när karriären var över. Idrottsvärlden behärskade jag fullkomligt. Men när ljuset släcks måste man gå in i en annan värld med okända villkor. Jag var van vid att träna extremt hårt och se till att passa in i ett lag. Hela min ungdom präglades av viljestyrka och disciplin - och av nödvändigheten att försaka mycket av det som andra ungdomar gjorde, som gav dem en bredare erfarenhet och stillade deras nyfiklenhet. Då, på vägen upp och under åren som proffsspelare, hade jag ingen aning som vad viljan att bli bäst skulle kosta mig senare i livet."


När ljuset släcks är titeln på Magnus Hedman nysläppta självbiografi. Det är berättelsen om gå från att ha allt, till förlora allt, till att sakta försöka ta sig upp igen.

På onsdag den 16 maj besöker Hedman vår butik i Helsingborg mellan klockan 12:00-13:00. Passa på att få med dig ett signerat exemplar av boken hem!

Vad: Magnus Hedman signerar sin självbiografi
Var: Killbergs Bokhandel, Stortorget 4, Helsingborg
När: Onsdag 16 maj, klockan 12:00-13:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar