lördag 12 juli 2014

Sol, svett och skralt utbud...


Har ju flängt en del hit och dit hittills i sommar, och det har inte blivit av att jag alls lyssnat på sommarpratarna. Nu är jag dock stationerad hemma och tillbaka i renoveringsträsket. Tänkte att det skulle finnas massor att lyssna ikapp medan jag målar, spikar och svettas i sommarvärmen, men med årets magra författarskörd visar det sig att hittills har bara två författare hunnit prata.

Har nu lyssnat till såväl Johan Theorins skrönor som Kjell Westös utmärkta musiksmak, så imorgon är det jag som får måla taket till Ingalill Mosander (och hoppas på att några boktips slinker med) i väntan på Therése Söderlinds måndagsprogram.

Jag ser en tydlig risk att jag måste bredda mina lyssningspreferenser innan sommaren är till ända.

Susanna Mattsson
Killbergs Bokhandel Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar