lördag 20 februari 2016

Kanarisk läsning

Reselektyren.

Medan ni andra laddar för bokrean, mustaschvaxet och ansiktstatueringarna drar jag lite otippat på semester. Och eftersom SMHI lovar sisådärväder på Las Palmas har jag laddat med ordentligt med underhållning. Vilket jag såklart hade gjort även utan sisådärväderlöftet.

Målet är att frossa i hotellfrukost och i övrigt inte röra en fena. Med den här högen tror jag att jag kommer att lyckas ganska bra (har lagt några ljudböcker i mobilen som backup om jag måste gå någonstans, strandpromenaden till exempel. Eller vart man nu går när man är på charterresa. Till poolen? Till terrassen? Till en grisfest?).

Ha en fin bokrea, samtliga. Kanske kommer en kanarisk spaning från solstolen/hotellrummet vad det lider.

Susanna Mattsson
Killbergs Bokhandel Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar