lördag 7 juli 2012

Outsägligt retligt!


Här har jag ägnat nästan hela semestern åt att på lediga stunder lyssna mig igenom Belinda Bauers utmärkta Skuggsida.

Det har inte varit lätt, eftersom mitt renoveringsprojekt tagit i stort sett all tid i anspråk. Idag såg jag i alla fall fram emot att, med hjälp av undanflykten gräsklippning och städning (som till skillnad från snickrande tillåter ljudboksslyssning), kunna få redan på hur det slutar.

Och så fattas de sista tio spåren!!!! Mitt i den rafflande upplösningen tar det bara slut!

Hur är det möjligt? Och mer relevant; hur ska jag stå ut ända tills på fredag när jag börjar jobba igen och kan hitta ett icke-defekt exemplar av boken i butiken??

Det enda positiva i den här soppan är att Skuggsida är riktigt, riktigt bra. Annars skulle jag ju inte behöva vara alls så irriterad.

Susanna Mattsson
Bokia Killbergs Jägersro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar