söndag 13 april 2014

De vann "Allt det där jag sa till dig var sant"



Vissa av oss som bloggar i Bokboxen tycker att Amanda Svensson borde ha vunnit alla priser som finns för Välkommen till den här världen. För att påminna oss och er om denna fantastiska bok handlade frågan i vår senaste tävling om i vilken bransch huvudpersonen Greta är verksam. Alla älskare av Amanda Svenssons författarskap kunde såklart rabbla svaret i sömnen. Wokbranschen!
 
Bland några av dessa sömnrabblares rätta svar drog vi sedan fem vinnare. Grattis, grattis, grattis säger vi till Ann-Charlotte i Vallda, Mattias i Malmö, Elin i Linghem, Krister i Ödåkra och Olivia i Skövde som får varsitt signerat exemplar av Amanda Svenssons senaste: Allt det där jag sa till dig var sant, med posten.
 
Ett extra tack till Olivia som förutom rätt svar hade vänligheten att maila oss en dikt. Dikter ger ingen fördel i lottningen, men de gör oss mycket uppspelta. Så uppspelta att vi med oss (hoppas det är okej, Olivia...):
 
Nu hoppas jag denna bok vinna,
för att få mina tankar att spinna.
Jag vill krypa ner i soffan och jäsa,
spendera en dag till att läsa!
 
Amanda Svensson gästbloggade hos oss förra veckan. Läs hennes inlägg här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar